Saturday, August 21, 2010

Aku masih ingat..


assalamualaikum..pejam celik ari ni dh hari ke 11 berpuasa...sekejap je kan..em...seharian mrlayan kerenah anak tk sedar wakt berbuka pun sampai..im really enjoy it..

masuk bulan puasa ni..cukupla setahun usia anakku myiesya...alhamdulillah dia membesar begitu cepat sekali...makin pintar..makin comel dan makin banyak mengujakan aku dan hubby setiap hari..alhamdulillah syukur atas kurniaan Mu Ya Allah..

Bila ku ingat...pada buln Ramadhan tahun lepas...adalah saat saat getir aku menjadi seorang ibu,,,kehadiran si kecil yang tidak tahu apa2..kecuali menangis dan aku sebagai seorang ibu yng tk pernah mempunyai pengalaman menjaga seorang anak kecil...alhamdulillah..berkat tunjuk ajar ma yang tersyang..serta bantuan kak mira, aku berjaya menangani segala kerenah si kecil itu....terima kasih...terima kasih buat keluargaku yang tersayang...

Cuma 1 azam aku yang tak akan aku lupakan seumur hidup ini dari hari pertama aku menjadi seorang ibu.....aku ingin memberikan dan menjadi yang terbaik untuk semua anak anakku...insyaallah...

1 comment:

  1. Anak2?hehehe.InsyaAllah.......mu kena dok sabaq je la (bercampur da loghat nih)

    ReplyDelete